| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Txik

Ble Medlem: 18 Jul 2007 Innlegg: 194
|
Skrevet: 03:52, 02. August, 2007 Tittel: |
|
|
Heh, vell jeg tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe mei ett halsbånd men jeg tror når jeg går med t-skjorter det er dyr på er nokkl. Har en rå t-skjorte der det er bilde av en ulv og en måne og sånt ^_^
Power of Nature plz _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Xonic Chrisheim

Ble Medlem: 04 Okt 2005 Innlegg: 460 Bosted: Nord-Norge
|
Skrevet: 22:52, 02. August, 2007 Tittel: |
|
|
Synes det er litt kjedelig. Vil helst være så radikal og provoserende som mulig. _________________ En gang rev, alltid rev. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Aikho Hardstyle Bamse

Ble Medlem: 18 Okt 2006 Innlegg: 186 Bosted: Æ e trønder æ!
|
Skrevet: 00:43, 03. August, 2007 Tittel: |
|
|
Så yay for offentlig homofili, på en måte gjerne halsbånd og lenke og greier perfekt for en tur i byen en torsdag etter jobb? ;3 _________________ Hilsen fra, Aikho! Stor Bjørne klem!! (ö\ ^_^ /ö)
Gift Art FTW: Snuggle, by Will Mofield |
|
| Til Toppen |
|
 |
Xonic Chrisheim

|
Skrevet: 09:33, 03. August, 2007 Tittel: |
|
|
| Aikho skrev: | Så yay for offentlig homofili, på en måte gjerne halsbånd og lenke og greier perfekt for en tur i byen en torsdag etter jobb? ;3 |
Akkurat. Få så mange merkelige blikk som mulig. ^^ _________________ En gang rev, alltid rev. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Txik

|
Skrevet: 08:38, 06. August, 2007 Tittel: |
|
|
Hhee, jeg var i strömstad i går, og så ett rå tøft halskjede..Men seff, hadde jeg brukt alle penga mine, mangle 10 kr <.< _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Xonic Chrisheim

|
Skrevet: 23:23, 06. August, 2007 Tittel: |
|
|
| Txik skrev: | | Hhee, jeg var i strömstad i går, og så ett rå tøft halskjede..Men seff, hadde jeg brukt alle penga mine, mangle 10 kr <.< |
Næææh... så typisk da... _________________ En gang rev, alltid rev. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Txik

|
Skrevet: 15:10, 07. August, 2007 Tittel: |
|
|
Nei nå kødder du. Var så forbanda <.<. Lett etter ett halsbånd nå, så endelig fant jeg den, oppps, nop moer shiniezzz _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Wolftale Alopex Lagopus lupus

Ble Medlem: 24 Jul 2004 Innlegg: 601 Bosted: Skyggens skog (Lille bondelandet Råde)
|
Skrevet: 15:28, 07. August, 2007 Tittel: |
|
|
| Txik skrev: | | Hhee, jeg var i strömstad i går, og så ett rå tøft halskjede..Men seff, hadde jeg brukt alle penga mine, mangle 10 kr <.< |
er da du går tilbake til et sted å sier at du angrer på kjøpet XP _________________ #Skyggeulven - SL's Wolftale Goodliffe - Furc's Snowtale#
€ Om folk kunne forvandle seg til dyr og forblitt det til evig tid, så hadde jeg vært en av dem som hadde forvandlet seg! €
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Txik

|
Skrevet: 12:47, 08. August, 2007 Tittel: |
|
|
Ja, det er det wolftale.
Bah, bare vent til neste lønning..Skal ta båten over til Sverige igjen BARE for å kjøpe det halsbånd _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ravehusky

Ble Medlem: 15 Mai 2007 Innlegg: 14 Bosted: Reno,Nevada U.S.A
|
Skrevet: 12:01, 11. August, 2007 Tittel: |
|
|
| Fine Halsband =) skulle onske jeg hadde sa fin en ^-^ |
|
| Til Toppen |
|
 |
elayna

Ble Medlem: 14 Sep 2007 Innlegg: 12
|
Skrevet: 20:02, 24. September, 2007 Tittel: |
|
|
hehe jeg liker å ha på halsbånd, jeg.. hehe.. får en merkelig føelse av det en av mine fantasier er at en dominerende mann går tur med meg med lenke og halsbånd Xd ok, nå ble ting vel litt intime her, men måtte bare nevne det. kanskje noen har interesse av å vite om mine fantasier..? O.o man kan aldri vite.. :O |
|
| Til Toppen |
|
 |
|