|
Norwegian Paws :: forumet for norske furs ::
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Har du brukt bleier? |
| Ja |
|
30% |
[ 9 ] |
| Nei, og jeg har ingen ønsker om å gjøre det |
|
63% |
[ 19 ] |
| Nei, men jeg ønsker å gjøre det |
|
6% |
[ 2 ] |
|
| Antall stemmer : 30 |
|
| Av |
Innlegg |
ShadowCat

Ble Medlem: 10 Jan 2005 Innlegg: 24 Bosted: Ålgård
|
Skrevet: 19:29, 23. Januar, 2005 Tittel: |
|
|
Har ikke brukt bleier i voksen alder. Men jeg har helt fra jeg var liten av og opp til nå pakket dynen runt meg som en bleie =P
Vet ikke om det teller ^^; |
|
| Til Toppen |
|
 |
Micah

Ble Medlem: 20 Jul 2004 Innlegg: 275 Bosted: Bjerke, Oslo.
|
Skrevet: 23:58, 26. Februar, 2005 Tittel: |
|
|
Vel, jeg tror neppe det er noen som vil nekte deg å kalle deg en infantilist fordi du ikke følger "deres regler" --Om du føler at du kanskje er en infantilist, så kan du da for all del være det. Jeg bruker selv ikke bleier eller noen form for "baby greier", men jeg er alikevel en infantilist. Jeg er det fordi jeg vet at jeg liker å bruke bleier om natten, å drikke fra tåteflaske, å "skræle" og skrike over ting. Se på tegnefilmer, lese barnebøker, osv osv.. Den eneste grunnen til at jeg ikke gjør noen av disse tingene er fordi jeg ikke har fortalt det til foreldrene mine enda, men jeg gjør det snart, det er ganske sikkert og visst. ^_^ _________________

|
|
| Til Toppen |
|
 |
PinkBabyFox
Ble Medlem: 31 Jul 2005 Innlegg: 123 Bosted: København, Danmark
|
Skrevet: 13:09, 23. Januar, 2006 Tittel: |
|
|
Hmm... den afstemning er lidt tricky. Måske er det mig, som ikke er så god til norsk. "Brukt" betyder det "haft på" (wear diapers) eller "anvendt" (use diapers, i.e. as a temporary toilet)? Jeg kan ikke stemme før jeg ved det. Kan nogen svare på mit spørgsmål?
Jeg er ganske sikkert babyfur, men det er sjældent jeg "cubber out". For mig er det mere en identitet. _________________ You have to stay in shape. My grandmother, she started walking five miles a day when she was 60. She's 97 today and we don't know where the hell she is... |
|
| Til Toppen |
|
 |
MilesTFBaxxter The Main Fox (Admin)

Ble Medlem: 26 Jan 2004 Innlegg: 1015 Bosted: Bærum
|
Skrevet: 19:48, 23. Januar, 2006 Tittel: Overraskende |
|
|
Vi har det samme problemet med det norske ordet, PinkBabyFox, og jeg får vel da si at man mener det å ha på en bleie. Eventuelt kunne man startet en ny poll med to ja-alternativer snarere enn ett.
Men det er overraskende mange som har svart ja! Nesten halvparten. _________________ Norwegian Paws administrator // LJ babyfur community moderator // LJ norpaws community co-moderator // last.fm // Music From The Arctic
"The more we come in contact with animals and observe their behaviour, the more we love them, for we see how great is their care for their young. It is then difficult for us to be cruel in thought even to a wolf."
- Immanuel Kant, Lectures On Ethics
"It's simple for everybody else. You give them a Big Mac and a pair of Nikes and they're happy. I can't relate to 99% percent of humanity."
- Seymour, Ghost World |
|
| Til Toppen |
|
 |
PinkBabyFox
|
Skrevet: 03:21, 24. Januar, 2006 Tittel: |
|
|
Ok ja så kan jeg jo godt stemme ja. Og ja, der må være mange babyfurs i Norge, sådan rent procentvis. Jeg er en ud af to her i Danmark, så vi er en lille minoritet her. _________________ You have to stay in shape. My grandmother, she started walking five miles a day when she was 60. She's 97 today and we don't know where the hell she is... |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 17:48, 25. Januar, 2006 Tittel: Anonymt |
|
|
Jeg tror ikke det er så mange i Norge, PinkBabyFox. Jeg kjenner kun til en eller to andre selv, og det er vel også et par "utlendinger" som har stemt. Spørsmålet er jo heller ikke om man er en babyfur, men om man har brukt bleier (etter at man har vokst fra de).
Det hadde vært interessant å visst hvem som hadde stemt ja, men dette er en anonym avstemning. _________________ Norwegian Paws administrator // LJ babyfur community moderator // LJ norpaws community co-moderator // last.fm // Music From The Arctic
"The more we come in contact with animals and observe their behaviour, the more we love them, for we see how great is their care for their young. It is then difficult for us to be cruel in thought even to a wolf."
"It's simple for everybody else. You give them a Big Mac and a pair of Nikes and they're happy. I can't relate to 99% percent of humanity."
- Seymour, Ghost World |
|
| Til Toppen |
|
 |
PinkBabyFox
|
Skrevet: 01:45, 30. Januar, 2006 Tittel: |
|
|
Jah du har nok ret der, der er forskel på at bruge bleer og så at være babyfur med hele personligheden og legesygheden etc. Jeg har også mødt nogle "almindelige" infantilister, og dem følte jeg slet ikke samme slægtskab med som med babyfurs. _________________ You have to stay in shape. My grandmother, she started walking five miles a day when she was 60. She's 97 today and we don't know where the hell she is... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Phase Flux harmonics!

Ble Medlem: 25 Apr 2004 Innlegg: 1057 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 17:51, 01. Februar, 2006 Tittel: |
|
|
| Sitat: | Men det er overraskende mange som har svart ja! Nesten halvparten.
...
Spørsmålet er jo [...] om man har brukt bleier (etter at man har vokst fra de). |
Har en anelse om at det kan være fordi folk har tenkt at de brukte bleier når de var små, til tross for at du så smått nevnte at det var i nyere tider. _________________ ------------------------------------------------------
"Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki
Þorir at skjalfa"
Seeker of the Ineffable Flame |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: 18:27, 04. Februar, 2006 Tittel: Diverse |
|
|
| Phase skrev: | | Har en anelse om at det kan være fordi folk har tenkt at de brukte bleier når de var små, til tross for at du så smått nevnte at det var i nyere tider. |
Det burde kanskje vært spesifisert direkte i spørsmålet eller savarene ja. Det er overraskende mange ja kontra nei svar. Men det kan jo være det er en liten håndfull skap-babyfurs her.
| PinkBabyFox skrev: | | Jah du har nok ret der, der er forskel på at bruge bleer og så at være babyfur med hele personligheden og legesygheden etc. Jeg har også mødt nogle "almindelige" infantilister, og dem følte jeg slet ikke samme slægtskab med som med babyfurs. |
Jeg har ikke møtt slike selv, men jeg vet hva du mener. Det blir vanskelig å føle at man er på sammen bølgelengde. Dog jeg synes det er interessant dette med at mange babyfurs faktisk har valgt å være det, noe jeg selv aldri gjorde. _________________ Norwegian Paws administrator // LJ babyfur community moderator // LJ norpaws community co-moderator // last.fm // Music From The Arctic
- Seymour, Ghost World |
|
| Til Toppen |
|
 |
elayna

Ble Medlem: 14 Sep 2007 Innlegg: 12
|
Skrevet: 18:11, 25. September, 2007 Tittel: |
|
|
| har ikke noe lyst å prøve det heller O.o for meg er det ekstremt ikke ! :O |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|