| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Ulv

Ble Medlem: 23 Des 2004 Innlegg: 115
|
Skrevet: 11:05, 04. Oktober, 2007 Tittel: Kingdom Hearts! |
|
|
Ja, nå har jeg spilt i 25 timer siden Mandag. Sålangt elsker jeg hele greia; syns det er ei kreativ mølje med et fascinerende plot; håper på å få fullført Kingdom Hearts i dag og starta på Kingdom Hearts 2.
Er det noen andre som har prøvd Kingdom Hearts? Evt. elsker det like mye som jeg gjør?
:3 _________________ There are three kinds of people; acquaintances, friends and lovers. The former is the one you're honest with. The middle one's the one you want to fuck, and the latter is the one you'd really do without. |
|
| Til Toppen |
|
 |
VVolfsong

Ble Medlem: 15 Mai 2005 Innlegg: 111 Bosted: Rogaland
|
Skrevet: 13:25, 04. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
Har hørt mye bra om dem begge men har så langt ikke prøvd dem selv. De står på lista over spill som skal kjøpes dog. _________________ Avatar by MehndiX |
|
| Til Toppen |
|
 |
Xonic Chrisheim

Ble Medlem: 04 Okt 2005 Innlegg: 460 Bosted: Nord-Norge
|
Skrevet: 21:18, 05. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
Har ikke prøvd det men har hørt et nivå fra Tron-filmen er med så kan hende jeg spiller gjennom det en dag. _________________ En gang rev, alltid rev. |
|
| Til Toppen |
|
 |
regandor

Ble Medlem: 11 Sep 2007 Innlegg: 92 Bosted: Rakkestad
|
Skrevet: 12:06, 06. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
Jeg har lest mye bra om det. Og det er de samme folka som har laget Final Fantasy spillen som laget KH. ^^
Folk som har spilt det har sagt det er et genialt spill.
Saa en dag maa jeg prove det. _________________
Sjekk ut VG Cats! De er furries og har genial humor. ^^
http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=0 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Neko-Kitsune

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 17 Bosted: Arendal
|
Skrevet: 00:19, 08. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
| Har både eneren og toeren. Synes de er kanon bra. ^^ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ulv

Ble Medlem: 23 Des 2004 Innlegg: 115
|
Skrevet: 21:02, 08. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
| Neko-Kitsune skrev: | | Har både eneren og toeren. Synes de er kanon bra. ^^ |
Heh...syns Kingdom Hearts 1 var...i forhold til 2, så var det...skikkelig...dårlig. x.x _________________ There are three kinds of people; acquaintances, friends and lovers. The former is the one you're honest with. The middle one's the one you want to fuck, and the latter is the one you'd really do without. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Phase Flux harmonics!

Ble Medlem: 25 Apr 2004 Innlegg: 1057 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 23:25, 11. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
Hmm, selv syntes jeg eneren var mye mer sjarmerende enn toeren(har ikke spilt, bare sett mye fra begge); elsket hvordan de vektla Disneykarakterene såpass(selv om det var synd at hovedskurk ikke var Disney[burde ha vært Maleficent]).
Toeren ga en smakebit på hvordan spillutviklerne la planene i retning Final Fantasy: bishounen-villains med rødt hår og whatnot; mye cheezy overstilisering.. mens de påfølgende... Hmm, vet ikke om noen av dere har sett teaser trailer for KH: 358/2 Days, men men.. Vi får se hvordan det blir.
Jeg er storfan av Square etter hva de har fått til med et så beryktet navn som Final Fantasy, men håper nå inderlig likevel at de ikke lar seg blinde av stormannsgalskapen, og glemmer det nytenkende, det sjarmerende, og skjønnheten ved det tilsynelatende ubetydelige. _________________ ------------------------------------------------------
"Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki
Þorir at skjalfa"
Seeker of the Ineffable Flame |
|
| Til Toppen |
|
 |
Xonic Chrisheim

Ble Medlem: 04 Okt 2005 Innlegg: 460 Bosted: Nord-Norge
|
Skrevet: 07:13, 15. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
Suksess skulle ikke være et hinder for å lage gode og originale spill da... _________________ En gang rev, alltid rev. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Phase Flux harmonics!

Ble Medlem: 25 Apr 2004 Innlegg: 1057 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 18:32, 22. Oktober, 2007 Tittel: |
|
|
Hmm nei, ressurser og ekspertise øker jo.. men man blir ofte betatt av det man selv slo sånn igjennom med, og forsøker gjenskape det gjerne(men likevel holde det "originalt").
Men men, ting kan jo så klart være bra uten å være originale, spør du meg. _________________ ------------------------------------------------------
"Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki
Þorir at skjalfa"
Seeker of the Ineffable Flame |
|
| Til Toppen |
|
 |
|